Roundabout and The Mix

Studio Three Sixty vzniklo v souvislosti se zakázkou na projekt divadla Roundabout, prvního skládacího divadla na světě. Divadlo Roundabout bylo navrženo a postaveno pro divadelní společnost Paines Plough, která se specializuje na turné s novou tvorbou. Díky divadlu Roundabout se stala národní putovní společností. Stavbu divadla zvládne pouhých šest osob, kteří kromě imbusového klíče nepotřebují žádné nástroje, a jejímu základem je jednoduchá modulární konstrukce. Stavba má průměr 10 metrů, v kruhovém hledišti kapacitu 168 míst a na cestách je již pět let. Těší nás, že divadlo Roundabout znovu dostalo tříletý strategický grant nevládní rady pro umění, Arts Council, který mu zaručí finanční prostředky až do roku 2021. Odpovídali jsme za návrh a výrobu konstrukce, během dlouhého období vzniku projektu a prototypu jsme vedli tým a spolu s našimi partnery pro jevištní techniku, osvětlení a výrobu scény, Total Solutions, Howard Eaton Lighting Ltd (HELL) a Factory Settings, jsme divadlo vyrobili. Roku 2015 divadlo Roundabout vyhrálo ocenění Stage Award jako „Divadelní stavba roku“ a na festivalu v Edinburghu bylo vybráno jako „Nejlepší prostor na festivalu Fringe“. S cílem navrhnout a postavit více prostorů jsme založili Studio Three Sixty, abychom využili étos a technologie vyvinuté při práci na divadle Roundabout. Další prostor měl název The Mix. The Mix je plně flexibilní víceúčelový prostor. Navrhli a postavili jsme ho ve spolupráci se společností HELL a nyní se bude komerčně pronajímat klientům, například televizní stanici ITV. Poslední dva roky byl naší chloubou na festivalu High Tide nového dramatu ve Walthamstow.

Video https://youtu.be/oU-xvhLXGkQ

Země/Region United Kingdom

Designér studio three sixty° (UK)

Spolupracovníci
Commissioned: Paines Plough
Design Collaborator and Lighting Fabricator: Howard Eaton Lighting Ltd
Stage Engineering Fabrication: Total Solutions Group
Scenic Construction: Factory Settings
Mentorship: Charcoalblue

Video vytvořili
Filmmaker and Editor: Ben Crocker
Editor: Josh Fletcher